دمپایی قم بچه گانه موجب راه رفتن یک کودک مبتلا به فلج مادرزادی شد

انتخاب دمپایی قم بچه گانه برای کودکان سؤالات بسیاری از والدین را ایجاد می کند: آیا اصلاً به دمپایی نیاز دارید، اگر چنین است، از چه سنی و چند وقت یکبار باید آنها را بخرید. در واقع، سوالات زیادی وجود دارد، بنابراین ارزش درک تفاوت های ظریف خاصی از دمپایی کودکان را دارد.

والدین دلسوز همه شرایط را برای راحتی مطلق کودک ایجاد می کنند آنها کف را با گرمایش تجهیز می کنند، کودک را از مکان هایی که می توانند به پاها آسیب برسانند محافظت می کنند. در نتیجه تصمیم می گیرند که او نیازی به دمپایی ندارد و راه رفتن با پای برهنه روی زمین بسیار مفیدتر است.

چنین نظری نادرست است، اگر هر از گاهی دمپایی های کودک خود را برای پیاده روی پابرهنه روی زمین در می آورید، هیچ اشکالی ندارد، اما مفید است. آموزش پا فقط در صورتی رخ می دهد که روی سطوح ناهموار شن، سنگ، زمین راه بروند.

تنها راه رفتن روی یک زمین صاف به احتمال زیاد باعث ایجاد کف پای صاف می شود تا از بین بردن آن. یعنی حتماً دمپایی لازم است. هنگام تصمیم گیری برای انتخاب دمپایی، باید به مواردی مانند سن کودک، ویژگی های توسعه و مشاوره ارتوپد، فصل و آب و هوای کوچک در خانه و مواد تولیدی توجه کنید.

برای کسانی که قدم های اولیه خود را برمی دارند، تا زمانی که کودک در تمایل به راه رفتن تثبیت نشده است، برای خرید دمپایی کامل عجله نکنید. در حال حاضر چکمه های پشمی، نمدی مناسب هستند. هنگام انتخاب یک ماده، و از این رو سطح عایق، ارزش توجه به رژیم دما را دارد.

برای کودکان بزرگتر، می توانید دمپایی از مواد مختلف بردارید، اما منسوجات بهترین راه حل هستند. مهم است که بست ها هم برای نوزاد و هم برای والدین راحت باشند.

نوع کفی دمپایی باید سبک، لغزنده و بادوام باشد. یک کودک بعد از اینکه بفهمد راه رفتن چقدر لذت بخش است، زمان زیادی را روی پاهای خود می گذراند. با در نظر گرفتن این موضوع، ارزش انتخاب چنین کفی را نیز دارد تا پا اوج نگیرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.