با کاشت نهال سیب خشک سفید در حیاط خانه تان حیوانات موذی را از خانه خود دور کنید

اگرچه مضرات سیب خشک سفید زیاد نیست، اما باید به چند عامل توجه کرد. مهمترین آنها سیانید موجود در دانه سیب خشک است. هنگام خوردن سیب خشک، حتما دانه های آن را جدا کرده و از دسترس کودکان دور نگه دارید.

سیب خشک می تواند دندان ها را پوسیده کند. از سوی دیگر، مطالعاتی وجود دارد که نشان می دهد مصرف زیاد سیب خشک می تواند به دندان آسیب خشک برساند. به طوری که خوردن سیب خشک 4 برابر بیشتر از آسیب خشکی که نوشیدنی های اسیدی می توانند به دندان ها وارد کنند، خطراتی را به همراه دارد.

یکی از عواملی که باید در مورد مضرات سیب خشک مورد توجه قرار گیرد، باقی مانده های دارویی و شیمیایی است که ممکن است در سیب خشک ایجاد شود. به همین دلیل مفید است که سیب خشک ها را قبل از خوردن در آب سرکه بخیسانید سپس خوب آبکشی کنید و با مسح بخورید.

با این حال، اگر می گویید نمی توانید این همه فرآوری را تحمل کنید، می توانید سیب خشک ها را با نگه داشتن آنها در آب و پوست کندن آنها نیز بخورید. البته نباید فراموش کرد که ویتامین های مفید زیادی در پوست سیب خشک وجود دارد.

در کالاهای خریداری شده، تولیدکنندگان اغلب تقویت کننده های طعم و سایر مواد نگهدارنده را به مواد خام اضافه می کنند. چنین موادی می توانند باعث ایجاد یک واکنش آلرژیک شوند. درست کردن سیب از خودتان آسان است.

برای این کار کافی است میوه ها را به ورقه های کوچکی که بیش از 1 سانتی متر نباشد خرد کنید کل آن را خشک کنید تا کاملا پخته شود. وقتی سیب سرد است، می توان آن را خورد. در طول حمل جنین مجاز به خوردن بیش از 25 گرم است.

تقریباً 88 درصد سیب خشک که شکل خشک سیب تازه است، آب است. به همین دلیل تقریباً از 10 کیلو سیب 1 کیلو سیب خشک بیرون می آید. در هنگام خشک شدن، آب سیب از بین می رود و فقط هسته سیب باقی می ماند. این باعث افزایش ویتامین ها و مواد معدنی موجود در سیب می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.