استفاده از کاشی و سرامیک کاوه از مصادیق امنیتی برخوردار است

برخی از سنگ‌ های طبیعی در تهیه کاشی و سرامیک کاوه می‌ توانند به‌ طور شگفت‌ انگیزی مستعد خراش باشند، بنابراین هنگام انتخاب کاشی‌ های سنگ طبیعی برای مناطق پرکاربرد، این را در نظر بگیرید.

به عنوان مثال، سنگ مرمر و تخته سنگ می توانند اثرات سایش ناشی از ترافیک پا را در طول زمان نشان دهند.

به طور متوسط، این گران ترین مواد کاشی سخت است. میانگین ملی حدود 6 دلار در هر فوت مربع است، اگرچه دوباره با تغییرات زیادی ممکن است.

تخته سنگ، سنگ آهک و تراورتن کمی ارزان تر از گرانیت هستند، در حالی که سنگ مرمر معمولاً گران ترین سنگ طبیعی است به خصوص اگر از خارج از کشور وارد شود.

هزینه‌های نصب می‌تواند تا حدودی بیشتر از کاشی‌های دیگر باشد، زیرا برش و جاسازی سنگ طبیعی دشوارتر است.

به طور کلی، کاشی سخت انتخاب خوبی برای هر کفی (یا سطح دیگری) است که در آن می‌خواهید یک روکش بادوام و ظاهری عالی داشته باشید.

حتی ارزان‌ترین کاشی و سرامیک باعث می‌شود که حمام بهتر از نمونه‌ای که برای مثال با تخته‌های دیواری و کف‌پوش وینیل ساخته شده است، بهتر به نظر برسد.

کاشی

اما در هفت ماده اولیه کاشی سخت، ملاحظات زیر در انتخاب شما نقش خواهد داشت:

در حالی که هر نوع متریال بر اساس رنگ، الگو و سبک در قیمت‌های بسیار زیادی موجود است، صاحبان خانه‌هایی که بودجه‌شان را در نظر می‌گیرند.

به سمت استفاده از کاشی‌های سرامیکی یا سفالی که معمولاً کاملاً مقرون به صرفه هستند، گرایش پیدا می‌کنند، در حالی که آنهایی که به دنبال ظاهری لوکس هستند.

ابتدا به سنگ طبیعی نگاه می کند که همیشه نشان دهنده اعتبار است. در این بین، مواد مختلفی در دسترس است.

کاشی سخت برای مناطقی که برای بزرگسالان استفاده می شود و ترافیک زیادی دارند، بهترین است.

اما برخی از کاشی های سخت دوام بیشتری نسبت به بقیه دارند. کاشی و سرامیک یک محصول نازک است که به راحتی در یک کف یا روی میز شکسته می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.