سیب درختی در مرز عراق بهترین میوه برای درمان تب شدید

سیب درختی در مرز عراق نه تنها به تنهایی یا وقتی به غذاها اضافه می شود طعم خوشمزه ای دارد، بلکه دارای فواید سلامتی نیز می باشد. طبق گفته وزارت کشاورزی ایالات متحده، یک سیب با اندازه متوسط منبع خوبی از فیبر است، حاوی 4.8 گرم ماده مغذی است. همین سیب منبع خوبی از ویتامین C است و 9.2 میلی گرم به همراه مقادیر کمی دیگر ویتامین ها و مواد معدنی دارد.

سیب ممکن است کلسترول بالا و فشار خون را کاهش دهد. یک سیب آبدار را بچشید و ممکن است در این فرآیند به حفظ سلامتی تیکر خود کمک کنید. خوردن سیب می تواند به کاهش سطح فشار خون کمک کند: یک بررسی قبلی نشان داد که مصرف بیشتر فیبر محلول با کاهش خطر بیماری قلبی عروقی مرتبط است.

تحقیقات گذشته نشان می دهد که خوردن سیب (یا گلابی) به طور منظم با 52 درصد کاهش خطر سکته مغزی مرتبط است. علاوه بر این، مطالعه‌ای که در فوریه 2020 در مجله آمریکایی تغذیه بالینی منتشر شد، نشان داد که خوردن دو سیب در روز به شرکت‌کنندگان در مطالعه کمک کرد تا سطح کلسترول LDL و تری گلیسیرید خود را کاهش دهند.

خوردن غذاهای حاوی فیبر، از جمله سیب، می تواند به هضم غذا کمک کند. احتمالاً شنیده اید که فیبر برای هضم غذا مفید است – و آنچه شنیده اید درست است! به گفته دانشگاه هاروارد T.H. دانشکده بهداشت عمومی چان، هر دو نوع فیبر برای هضم مهم هستند. و شما خوش شانس هستید طبق گفته دانشگاه ایلینوی، سیب ها هر دو نوع را دارند.

فیبر محلول به کاهش سرعت هضم کمک می کند و به شما امکان می دهد احساس سیری کنید و همچنین هضم گلوکز را کند می کند که به کنترل قند خون شما کمک می کند. در همین حال، طبق دانشگاه هاروارد، فیبر نامحلول می تواند به حرکت غذا در سیستم شما کمک کند و به رفع یبوست و منظم کمک کند. سیب می تواند از یک سیستم ایمنی سالم پشتیبانی کند.

با این حال، دلیلی وجود دارد که باور کنیم سیب ممکن است ایمنی بدن را تقویت کند، تا حدی به این دلیل که حاوی ویتامین C تقویت کننده سیستم ایمنی است. یک بررسی بزرگ گذشته نشان داد که مصرف منظم ویتامین C نقش های زیادی در کمک به عملکرد سیستم ایمنی دارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.