زنی که تیشرت سوزنی شماره دار را روی بالش های خود کشیده است

انواع تیشرت سوزنی شماره دار شامل تیشرت شاعر، تی شرت یقه دار، تیشرت معمولی، تیشرت آمپر و تیشرت شب است. تی شرت ها از جنس فلانل و بدون دکمه هستند، در حالی که تیشرت ها از پنبه یا ابریشم ساخته شده و دارای دکمه های جلو هستند.

ممکن است به شکل تیشرت اشاره داشته باشد که در هنگام چیدمان شبیه حرف T است، یا ممکن است از استفاده آن توسط ارتش به عنوان “تیشرت آموزشی” گرفته شده باشد.

در ابتدا فقط مردان تی شرت یا تی شرت را به عنوان زیرتیشرت می پوشیدند. این تیشرت در حال حاضر به عنوان زیر تیشرت بدون یقه، آستین کوتاه یا هر تیشرت بیرونی با استایل مشابه توصیف می شود.

ساخت تی شرت یک فرآیند نسبتا ساده و تا حد زیادی خودکار است. ماشین‌های طراحی شده ویژه برش، مونتاژ و دوخت را برای کارآمدترین عملیات یکپارچه می‌کنند. ساخت تی شرت یک فرآیند نسبتا ساده و تا حد زیادی خودکار است. ماشین‌های طراحی شده ویژه برش، مونتاژ و دوخت را برای کارآمدترین عملیات یکپارچه می‌کنند.

ساخت تی شرت یک فرآیند نسبتا ساده و تا حد زیادی خودکار است. ماشین‌های طراحی شده ویژه برش، مونتاژ و دوخت را برای کارآمدترین عملیات یکپارچه می‌کنند. متداول ترین درزهایی که برای تی شرت ها استفاده می شود، درزهای باریک و روی هم قرار گرفته اند که معمولاً با قرار دادن یک تکه پارچه روی پارچه دیگر و ردیف کردن لبه های درز ایجاد می شوند.

این درزها اغلب با یک دوخت لبه‌ای دوخته می‌شوند که به یک نخ سوزن از بالا و دو نخ حلقه از زیر نیاز دارد. این ترکیب خاص درز و دوخت منجر به یک درز نهایی انعطاف پذیر می شود.

نوع دیگری از درزهایی که ممکن است برای تی شرت ها استفاده شود، درزهای بسته بندی شده است که در آن یک تکه پارچه باریک به دور یک درز، مانند یقه، تا می شود. این درزها ممکن است با استفاده از دوخت قفلی، دوخت زنجیری یا دوخت روی لبه به یکدیگر دوخته شوند. بسته به سبک تی شرت، ترتیب مونتاژ لباس ممکن است کمی متفاوت باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.