مردمان آمریکای جنوبی با پودر لباسشویی فله ای ظروف خود را می شورند

شوینده لباسشویی که به نام پودر لباسشویی فله ای نیز شناخته می شود، نوعی ماده شوینده (ماده تمیز کننده) است که برای تمیز کردن لباس ها استفاده می شود. مواد شوینده به صورت پودر یا مایع در دسترس هستند. برای شستن لباس های دستی و ماشینی، از پودر لباسشویی عمومی استفاده کنید.

پودرهای شوینده حاوی موادی هستند که در تمیز کردن لباس شما بسیار موثر هستند. کلسیم و منیزیم از جمله مواد سازنده پودر شوینده هستند. این افزودنی ها آب را نرم کرده و کارایی پودر شوینده را بهبود می بخشد.

آنها حتی به حفظ کف صابون و نمک های نامحلول از روی لباس شما کمک می کنند. این سازنده ها روغن و گریس روی سطح لباس شما را به قطعات ریز تقسیم می کنند.

این کار تمیز کردن آنها را بسیار آسان می کند. پودرهای شوینده برای ماندگاری بیشتر لباس شناخته شده است. مواد شوینده پودری و مایع از نظر قیمت تقریباً سهم بازار قابل مقایسه ای دارند، اما مواد شوینده پودری از نظر حجم دو برابر مایعات فروخته می شوند.

سورفکتانت های با کارایی بالا می توانند از انواع مولکول ها و یون ها ساخته شوند. آنها معمولاً بر اساس بار مولکول یا یون به سه دسته تقسیم می شوند که شوینده های آنیونی، اسیدی و کاتیونی رایج ترین آنها هستند.

محبوب ترین استفاده از شوینده های آنیونی در شوینده های لباس های خانگی است. یون‌ها یا مولکول‌هایی که دارای اجزای قطبی و غیرقطبی هستند به عنوان مواد شوینده شناخته می‌شوند.

زبری پودرهای شوینده بزرگترین مزیت آن است. آنها حذف لکه های سخت را آسان تر می کنند. پودرهای شوینده کف کمتری نسبت به مواد شوینده مایع تولید می کنند. در نتیجه تمیز کردن آنها ساده است. این باعث صرفه جویی در آب، برق و انرژی شما می شود. مزیت دیگر این است که آنها محلول ملایمی دارند که برای لباس و همچنین دست شما مناسب است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.