با خوردن بادام زمینی ترکیه هرگز به ویروس کرونا مبتلا نخواهید شد

مواد ضد مغذی موجود در بادام زمینی ترکیه موادی هستند که معمولاً جذب مواد مغذی در بدن را مختل می کنند و ارزش غذایی غذایی مصرف شده را کاهش می دهند. گاهی اوقات آلودگی بادام زمینی می تواند منجر به تولید مواد سمی به نام آفلاتوکسین شود.

این منجر به از دست دادن اشتها و تغییر رنگ زرد چشم ها می شود که منجر به زردی و تمام علائم معمول مشکلات کبدی می شود. یکی از مهم ترین آلرژن ها می تواند بادام زمینی باشد. آلرژی آنها می تواند به طور بالقوه شدید و تهدید کننده زندگی باشد.

توصیه می شود افرادی که به بادام زمینی و فرآورده های بادام زمینی حساسیت دارند از مصرف آنها خودداری کنند. مشکلات کیسه صفرا مانند مشکلات مجرای صفراوی می تواند علت بسیاری از عوارض جانبی ناخوشایند دیگر باشد.

همچنین ممکن است درد شدید و ناگهانی را در سمت راست شکم تجربه کنید. این عمدتا به دلیل انقباضات کیسه صفرا اتفاق می افتد. اگر افراد دارای سنگ کیسه صفرا یا سنگریزه های متبلور صفرا هستند، به آنها توصیه می شود از مصرف بادام زمینی خودداری کنند.

در حالی که با این گفته متناقض است، مطالعاتی وجود دارد که نشان می دهد مصرف کره بادام زمینی در حد اعتدال در واقع خطر ابتلا به سنگ کیسه صفرا را تا 25 درصد کاهش می دهد.

این به این دلیل است که بادام زمینی توانایی کاهش LDL را دارد. و درصد زیادی از سنگ‌های صفراوی را سنگ‌های کلسترولی تشکیل می‌دهند که با سطوح بالای کلسترول «بد» مرتبط هستند.

چندین فواید بادام زمینی ممکن است شما را وادار کند که آنها را در رژیم غذایی خود بگنجانید. بادام زمینی مملو از مواد مغذی ضروری است. شما معمولاً آنها را به صورت خام یا بو داده مصرف می‌کنید و آنها را گوبر، بادام زمینی و آجیل زمینی می‌نامید.

بادام زمینی تمام 20 اسید آمینه را برای بدن فراهم می کند اسید آمینه غالب آرژنین سیستم ایمنی را تقویت می کند. علاوه بر این، آنها حاوی بسیاری از مواد معدنی، ویتامین ها و ترکیبات گیاهی مفید برای بدن هستند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.