گل گاوزبان در سال 1401 موجب از بین رفتن بوی بد دهان می شود

گل گاوزبان در سال 1401 یک گیاه خوراکی است که رشد آن از بذر بسیار آسان است. هم گل ها و هم برگ ها را می توان برای مصارف آشپزی استفاده کرد و همچنین برای گرده افشان های باغ بسیار جذاب است. نحوه پرورش گل گاوزبان را بیاموزید و باغ خود را با این گیاه خوشمزه پر کنید.

گیاهان گل گاوزبان بومی مدیترانه هستند، با این حال طبیعی شده اند و به خوبی با بسیاری از مکان ها سازگار شده اند. این گیاه گلدار یک ساله است، اما حتی در آب و هوای سردتر به راحتی بذردهی می کند.

ارتفاع این گیاه تقریباً 3 فوت است و در آب و هوای گرمتر بزرگتر می شود، به احتمال زیاد به دلیل زمان رشد طولانی تر. در اینجا در منطقه 5b دوره رشد ما به حدود سه تا چهار ماه محدود شده است، بنابراین گل گاوزبان به حداکثر ارتفاع خود نمی رسد. گل گاوزبان همچنین یک گیاه همراه افسانه ای است. برای اهداف کاشت همراه با گوجه فرنگی، براسیکا و اسفناج بکارید.

بذرها به طور کلی سرعت جوانه زنی بالایی دارند و گیاهان می توانند به سرعت از بذر تا شکوفه رشد کنند. کاشت از بذر و تماشای رشد نهال های ریز می تواند بسیار مفید باشد و همه بخشی از فرآیند شناخت گیاهان شماست. ب

رای جلوگیری از شوک پیوندی، گیاهان اگر مستقیم بذر شوند بهتر عمل می کنند. با این حال، می توانید بذرها را در داخل خانه نیز شروع کنید، مطمئن شوید که فرآیند پیوند ملایم است و به نهال های گل گاوزبان تازه کاشته شده مراقبت و آب بیشتری بدهید.

ما همه گل گاوزبان خود را در داخل خانه در سینی های سلولی شروع کردیم و آنها با پیوند به خوبی عمل کردند. اگرچه آنها مقداری استرس را تجربه کردند، اما به آب برگشتند و به خوبی به آبیاری واکنش نشان دادند.