گردو سنندج از ریزش مو جلوگیری می کند

وقتی صحبت از طعم می شود، گردو سنندج طعمی خاکی، آجیلی و کمی تلخ دارد. تلخی آن معمولا از پوست آن می آید. در مورد بافت، گردو تعادل مناسبی از تردی و کرمی دارد. نه خیلی سخت است و نه خیلی نرم.

وقتی گردو را گاز می‌زنید، ابتدا طعم تردی و سپس خامه‌ای گوشت را می‌چشید. با این حال، به همان اندازه که خوشمزه هستند، این آجیل های ریه شکل به راحتی می توانند فاسد شوند.

و به ما اعتماد کنید، طعم گردوی ترش را ذره ای دوست نخواهید داشت. آنها ترش، کپک زده و فقط ناخالص هستند. بنابراین مطمئن شوید که آنها را به درستی ذخیره کنید.

می توانید این کار را با نگهداری آنها در یک ظرف دربسته در مکانی خشک و خنک انجام دهید. یا اگر می خواهید ماندگاری بیشتری داشته باشند، می توانید آنها را در یخچال یا فریزر نگهداری کنید.

گردو جدا از طعم منحصربفردش، در میان افراد مراقب سلامتی بسیار محبوب است، زیرا سرشار از مواد مغذی است. آنها منبع خوبی از اسیدهای چرب امگا 3، آنتی اکسیدان ها و ویتامین های E و B6 هستند.

آنها به تنهایی یا به عنوان بخشی از یک ترکیب دنباله دار یک میان وعده عالی درست می کنند. همچنین می توانید آن ها را به سالاد، بلغور جو دوسر و محصولات پخته شده برای طعم و بافت بیشتر اضافه کنید.

به طور کلی گردو به دو صورت پوسته دار و بدون پوست موجود است. اگر آنها را بدون پوسته بخرید، باید خودتان کار جدا کردن پوسته سخت بیرونی را انجام دهید.

اما آنقدرها هم سخت نیست، و ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه. برای برداشتن پوسته، تنها چیزی که نیاز دارید یک فندق شکن است.

گردو را روی کراکر بگذارید و خوب فشار دهید. پوسته باید باز شود و به راحتی می توانید گوشت را از داخل جدا کنید. اگر آجیل شکن ندارید، می توانید از چکش نیز برای باز کردن پوسته آن استفاده کنید.

جای تعجب نیست که آنها اغلب به عنوان یک غذای فوق العاده شناخته می شوند. آنها همچنین مملو از فیبر و پروتئین هستند و یک مکمل عالی برای هر رژیم غذایی کاهش وزن هستند.

علاوه بر این، گردو همچنین ممکن است به بهبود سلامت استخوان و قلب کمک کند. به راستی که این آجیل ها نیروگاه خوبی هستند. و ما نمی‌توانیم دلیلی بیاندیشیم که چرا نباید آنها را هر روز بخورید. پس ادامه دهید، مقداری گردو به رژیم غذایی خود اضافه کنید و از تمام فواید آن بهره مند شوید.