پودر لباسشویی پرسیل 10 کیلویی ترکیه پرز لباس های شما را از بین می برد

اگر لباس‌هایی را تمیز می‌کنید که لکه‌های گل یا علف بیشتری روی آن‌ها وجود دارد، استفاده از بهترین پودر لباس‌شویی که می‌توانید بخرید، پودر لباسشویی پرسیل 10 کیلویی ترکیه است. فقط مراقب باشید که به طور مرتب ماشین لباسشویی خود را بشویید تا باقی مانده پودر و تجمع آن از بین برود.

اگر لکه های روغن یا چربی بیشتری را تمیز می کنید و آب سخت تری برای استفاده دارید، بهتر است یک شوینده مایع عالی مانند Skip انتخاب کنید.

تفاوت اصلی در نحوه فرمولاسیون مواد شوینده است. شوینده های مایع به شکل مایع فرموله می شوند و بنابراین به راحتی در آب حل می شوند. شوینده های پودری به صورت پودری فرموله می شوند.

 همچنین برای حل شدن در آب در مدت زمان طولانی تری طراحی شده اند. شوینده مایع یا پودر؟ از آنجایی که مواد شوینده پودری می توانند به مرور زمان در خود ماشین لباسشویی و همچنین در لوله های ماشین باقیمانده باقی بگذارند، برخی از تولیدکنندگان توصیه می کنند که مشتریان خود از مواد شوینده مایع استفاده کنند که بهتر حل شود.

شوینده های مایع برای از بین بردن لکه های روغن یا چربی از پارچه ها عالی هستند. راحت تر در آب حل می شود و روی لباس باقی نمی ماند.

به طور کلی، شوینده های مایع لباس ها را لکه نمی کنند زیرا به سرعت در آب داخل ماشین لباسشویی حل می شوند. به نظر شما کدام یک مقرون به صرفه تر است. شوینده های پودری به دلیل وزن محصول مقرون به صرفه تر هستند.

پودرها وزن کمتری نسبت به مایعات دارند و این باعث می شود که محصول برای حمل و نقل و ساخت بسیار سبک تر شود که هزینه آن را برای مصرف کننده نهایی کاهش می دهد.

در بسیاری از کشورها، استفاده از فسفات ها در پودرهای لباسشویی به منظور جلوگیری از اوتروفیکاسیون بدنه های آبی ممنوع است. اکثر پودرهای لباسشویی تولید شده در روسیه حاوی مقدار قابل توجهی فسفات نسبت به آنهایی هستند که در کشورهای اتحادیه اروپا که ممنوعیتی در آنها وجود ندارد