پزشکی که شوید خشک امسال را درمان ویروس کرونا معرفی کرد

شوید خشک امسال بسته به اینکه در کجای دنیا کشت می شود، می تواند گیاهی چند ساله یا یک ساله باشد. می توان از آن به عنوان طعم دهنده و تزیین برای تعدادی از وعده های غذایی استفاده کرد، اما در بسیاری از غذاها نیز به عنوان یک ماده تشکیل دهنده استفاده می شود.

برای گیاهان دارویی که می‌خواهند شوید خود را پرورش دهند، مهم است که این گیاه را در تابستان‌های گرم تا گرم و با آفتاب فراوان کشت کنند. فواید سلامتی شوید ممکن است از ترکیبات آلی، ویتامین ها و مواد معدنی آن ناشی شود.

اینها شامل مونوترپن‌های قوی مانند لیمونن، کارون و آنتوفوران و همچنین فلاونوئیدهایی مانند ویسینین و کامفرول هستند. در مورد ویتامین ها و مواد معدنی، طبق پایگاه داده ملی مواد مغذی USDA، ممکن است مقدار قابل توجهی ویتامین A و C و همچنین مقادیر کمی فولات، آهن و منگنز داشته باشد.

می تواند به بی خوابی کمک کند. اسانس های موجود در گیاهان ممکن است خواص عجیب و غریب و قدرتمندی داشته باشند. آنها دارای خواص دارویی باستانی هستند که ممکن است به طور همزمان تحریک کننده، آرام بخش و خواب آور باشند.

اسانس های موجود در شوید نیز از این قاعده مستثنی نیستند. فلاونوئیدها و کمپلکس ویتامین B موجود در روغن‌های ضروری آن ممکن است ترشح آنزیم‌ها و هورمون‌های خاصی را که دارای اثرات آرام‌بخش و خواب‌آور هستند، فعال کند و در نتیجه به برخی افراد کمک می‌کند تا خواب شبانه خوبی داشته باشند.

یک وعده از این گیاه همچنین 3.5 گرم پروتئین و کمی بیش از 1 گرم چربی را فراهم می کند. طبق گفته وزارت کشاورزی ایالات متحده (USDA) دو سوم فنجان شوید همچنین 7 گرم کربوهیدرات و حدود 2 گرم فیبر را فراهم می کند.

برگ های یخ زده را در یک کیسه دربسته قرار دهید و دوباره در فریزر قرار دهید تا زمانی که آماده استفاده شوید. همچنین می توانید شوید را خرد کنید، چند قطره آب اضافه کنید و در قالب های یخ بریزید. سپس وقتی در حال پختن هستید، مکعب ها را بیرون بیاورید.