صابون گلمر لایه بردار بدن شما را ضد عفونی می کند

یک صابون پر از عطر توسط صابون گلمر لایه بردار وارد خانه شما می شود. پوست و بینی خود را با اسانس مرزه، رودودندرون، فلفل، نعناع، ​​گشنیز، مریم گلی و اسطوخودوس از کشاورزی ارگانیک تایید شده لذت ببرید.

صابون های روغن زیتون و گلیسیرین گیاهی از دست شما در برابر خشکی در حین شستشو محافظت می کند. می توانید بدون تردید از صابون های طبیعی NATUREHOME برای کل بدن خود استفاده کنید.

رایحه گرم، تند و شدید صابون 7 گیاهی ما آن را به لحظه ای خاص تبدیل می کند. هر گیاه استفاده شده در صابون طبیعی ما از زمان های قدیم به عنوان یک درمان استفاده می شده است.

مریم گلی و اسطوخودوس به عنوان آرام بخش و ضد عفونی کننده شناخته شده اند، جوز هندی و فلفل دارای اثر احیا کننده و آتشین هستند.

از آنجایی که ما از مواد پتروشیمی، مواد نگهدارنده و رنگ‌ها، آنزیم‌ها و پارابن‌ها استفاده نمی‌کنیم، بلکه از سورفکتانت‌های قندی استفاده می‌کنیم، این صابون نه تنها 100% زیست تخریب‌پذیر است، بلکه برای کل خانواده شما نیز مفید است.

با ترکیب رایحه بهشتی و سرزنده مسحور شوید! دستورالعمل استفاده: از تماس چشمی خودداری کنید.

اختراع حاضر مربوط به روشی برای ساخت صابون تخمیر شده با طب شرقی است که از فاسد شدن صابون جلوگیری می کند، اگرچه صابون برای مدت طولانی بدون عوارض پوستی با مخلوط کردن مایع تخمیر، عصاره آب گرم و آب گرم نگهداری می شود.

مقطری از مواد گیاهی دارویی از جمله جینسنگ با مواد پایه صابون، در نتیجه صابون تخمیر شده با داروهای شرقی و صابون تخمیر شده با داروهای شرقی تولید شده به این روش.

صابون تخمیر شده با طب شرقی مطابق اختراع حاضر، عملکرد صابون را بهبود می بخشد و از فساد صابون جلوگیری می کند، اگرچه صابون افزوده شده با مواد گیاهی دارویی برای مدت طولانی با افزودن مواد موثره پوستی مواد گیاهی دارویی به صابون ذخیره می شود.

صابون، می تواند با افزودن اجزای معدنی به مواد گیاهی دارویی، مواد موثره را به صابون اضافه کند تا مقدار بیشتری از مواد موثره را از مواد گیاهی دارویی استخراج کند، و باعث می شود که اثر اضافی بالای مواد گیاهی دارویی به طور مداوم حفظ شود.

اگرچه صابون برای مدت طولانی نگهداری می شود در حالی که با تشکیل یک لایه پوششی بر روی سطوح ذرات مواد موثره، از فساد صابون جلوگیری می کند.