سه شیره شیررضا موجب از بین رفتن زخم معده می شود

ملاس توت با تغلیظ مخمر به دست آمده از میوه توت تولید می شود. همانطور که از نام سریال می توان فهمید، مواد معدنی موجود در ملاس کمک زیادی به زندگی سالم و پرانرژی روزانه ما می کند.

از آنجایی که سه شیره شیررضا کمک کننده های ارزشمندی است که مواد مغذی آن به سرعت وارد خون می شود، به سرعت نیازهای انرژی ما را برآورده می کند.

بنابراین ملاس یک غذای بی سابقه و مهم برای کودکان در حال رشد، ورزشکاران، کارگران و زنان باردار است. ملاس همچنین حاوی ویتامین های B1 و B2 است. آنها مقاومت ایمنی را افزایش می دهند و لثه ها را تقویت می کنند.

علاوه بر اینکه برای کم خونی مفید هستند، اثرات مثبت زیادی بر پوکی استخوان، بیماری های گوارشی، روده ای، آسم و برونشیت دارند. آنها همچنین دارای خواص پیشگیرانه در برابر سرطان هستند.

آنها فقط از میوه هایی تولید می شوند که برای تهیه ملاس مناسب هستند. آنها حاوی قند، گلوکز یا مواد افزودنی نیستند. به لطف تولید تحت خلاء در دمای پایین، مقادیر مواد معدنی و ویتامین بالا باقی می ماند.

هنگامی که شکر و نشاسته تولید می شود، یک محصول جانبی به شکل یک شربت شیرین تشکیل می شود. اوست که ملاس نامیده می شود. نام علمی آن دکسترین مالتاز یا مالتادکسترین است. در نتیجه تجزیه نشاسته به روش آنزیمی یا اسیدی به دست می آید.

اگر فرآیند در آب انجام شود، هر دو مرحله وجود دارد. در زندگی روزمره، انواع دیگری از شربت ها که مربوط به نشاسته نیستند، گاهی اوقات ملاس نامیده می شوند، اگرچه این درست نیست.

چه شکلی است این محصول دارای قوام چسبناک غلیظ است که تا حدودی شبیه عسل است. شربت چسبناک است و اگر بخواهید آن را از ظرف خارج کنید به قاشق می رسد. رنگ به طور مستقیم به نوع ملاس بستگی دارد.