سنگ نمای ساختمان در یزد موجب افزایش قیمت خانه می شود

سنگ نمای ساختمان در یزد یکی از قدیمی ترین مصالح ساختمانی در جهان است که به دلیل استحکام و دوام آن مورد قدردانی قرار گرفته است. در زمان های قدیم به دلیل فراوانی آن انتخاب می شد: به عنوان یک ماده طبیعی، به راحتی در دسترس و قابل اعتماد بود.

اما مصالح بسیار بیشتر از آنچه انتظار می رود وجود دارد، و دلیلی وجود دارد که چرا معماران به ساختن با آن، اطراف آن و در آن ادامه می دهند. ساختارهای موجود در این لیست توانایی سنگ در تغییر شکل را نشان می دهد. می توان آن را به صورت خام یا جلا داده شده برای جلوه ای براق استفاده کرد.

جای تعجب نیست که این ماده برای بناهای تاریخی و ساختمان های مهم مانند مکان های عبادت، قلعه ها و کاخ ها انتخاب شده است، زیرا تقریباً از هر ماده دیگری دوام خواهد داشت.

نماهای سنگی ساختمان با روکش ناپیوسته یا روکشی پوشانده می شود. این نه بیشتر و نه کمتر است که از ساختمان در برابر آب و هوا محافظت می کند و به آن دوام (مقاومت) بیشتری می بخشد.

نماهای سنگ طبیعی در این حالت، قطعات سنگ طبیعی که ساختمان را می پوشانند معمولاً دارای اندازه و ضخامت یکسان و حداقل بین 30 تا 50 میلی متر هستند. روش محکم کردن سنگ طبیعی به ساختمان به وسیله قطعات فولادی است که باید در مقابل نیروهای وارده از رو به سنگ مقاومت کند.

نماهای سنگ مصنوعی از طرفی امکان استفاده از سنگ مصنوعی نما نیز وجود دارد. این نوع سنگ به دلیل تنوع بسیار زیاد در رنگ ها، فرم ها و کامپوزیت ها قابل توجه است. تفاوت سنگ طبیعی و مصنوعی در نما قبل از دوراهی بین سنگ طبیعی یا سنگ مصنوعی برای نما، بهتر است.

سنگ مصنوعی معمولاً نسبت به سنگ طبیعی ارزان‌تر است تنوع همانطور که در نکته قبل بیان کردیم، سنگ مصنوعی تنوع بیشتری از رنگ ها و فرم ها را ارائه می دهد. بنابراین ترکیبات بیشتر هستند.

سنگ مصنوعی نیازی به نگهداری ندارد. مدت زمان: به طور کلی، سنگ طبیعی ماندگاری بیشتری دارد. سنگ طبیعی علاوه بر اینکه محصولی منحصر به فرد است که به تمایز کمک می کند، در ارائه کیفیت بالا نیز برجسته است.