سفید کردن پوست با آرد گندم

محصولات معروف و گران قیمت را کم و بیش همه استفاده می کنند. بسیاری از مردم برای داشتن دوباره پوست زیبا به درمان های خانگی اعتماد می کنند. داروهای خانگی نیز دارای برخی مواد اولیه هستند که به خوبی شناخته شده اند. مانند آرد گرم، زردچوبه، ماست و غیره. این مواد نیز بسیار خوب عمل می کنند. با این حال، عناصر زیادی هستند که همیشه در خانه هستند و از آن عناصر در درمان زیبایی نیز استفاده می شود. یکی از این مواد آرد است.

 

 

ممکن است بسیاری از شنیدن این موضوع متعجب شوند. اما خوب است بدانید که صورت با صادرات آرد باعث روشن شدن پوست می شود. همچنین از شر موهای زائد صورت خلاص می شود. نکته خاص این است که این ماده برای انواع پوست مفید است. این آرایش صورت را عصر یا قبل از خواب امتحان کنید تا صبح بتوانید درخشش متفاوتی را در چهره خود مشاهده کنید.

 

تمیز کردن صورت قبل از شروع کار بسیار مهم است. در صورت وجود گرد و غبار و کثیفی روی صورت بهتر است یک بار با آب خوب بشویید. سپس با مخلوط کردن یک قاشق چایخوری آرد و دو قاشق چایخوری شیر خام خمیری درست کنید. رب نباید خیلی نازک باشد. حالا آن را روی صورت خود بگذارید و بگذارید مدتی بماند. بعد از 5 دقیقه صورت خود را با آب بشویید. در عین حال سعی کنید برای آرایش صورت از آرد استفاده نکنید.

 

مرحله دوم صورت اسکراب است. برای این کار از 1 قاشق چایخوری آرد و 1 قاشق چایخوری سبوس استفاده کنید. حالا 4 تا 5 قطره روغن زیتون به آن اضافه کنید. در واقع اگر پوست به خاطر آرد کمی خشک شود، روغن به حفظ رطوبت پوست کمک می کند. اگر پوست شما خیلی خشک است، از روغن زیتون بیشتری استفاده کنید. روغن زیتون برای صاف کردن پوست و همچنین افزایش رنگ چهره عمل می کند، اما اگر برای شما مناسب نیست، می توان به جای آن از روغن نارگیل استفاده کرد.

 

آرد

 

بعد از لایه برداری صورت، درخشندگی متفاوتی روی پوست خواهید داشت. هنگام ماساژ پوست بعد از اسکراب. برای این کار از 1 قاشق چایخوری گلیسیرین با 1/2 قاشق چایخوری آرد استفاده کنید. اگر گلیسیرین برای شما مناسب نیست، می توانید به جای آن از ژل آلوئه ورا استفاده کنید. به خاطر داشته باشید که از آرد کمتری برای صورت استفاده کنید، به طوری که بتوانید 7 تا 8 دقیقه ماساژ دهید. در عین حال باید با دست های راحت و نرم به خوبی ماساژ دهید به همین علت صادرات آرد به عراق رونق زیادی یافته است.

 

مصرف بخار بعد از ماساژ بسیار مهم است. برای این کار، جلوی بخاری بنشینید. در صورت تمایل می توانید بخار آب گرم را نیز مصرف کنید. پس از 2 تا 3 دقیقه استنشاق بخار، تفاوت را خواهید دید. پس از گرفتن بخار، ۲ دقیقه صبر کنید و سپس با پنبه صورت را پاک کنید.

استفاده از پک صورت در انتهای صورت بسیار مهم است. نه تنها چربی اضافی پوست را جذب می کند، بلکه درخشندگی را نیز افزایش می دهد. بسته های صورت را می توان با آرد به روش های مختلف درست کرد. اما اگر لکه هایی روی صورت وجود داشت، ماست و عسل را با آرد مخلوط کنید. شما همچنین می توانید از یک پک صورت که فقط با آرد و سفیده تخم مرغ درست شده است استفاده کنید. این پک صورت علاوه بر سفت کردن پوست شل، به حفظ جوانی نیز کمک می کند.