زنی که با خرید وسایل دکوری شیک خانه اش را به نمایشگاه تبدیل کرد

یکی دیگر از روندهایی که بیشتر آن را خواهید دید، تزئین با استفاده از وسایل دکوری شیک مختلف، از جمله فرش، پتو، و قطعات دستباف است. اگر به طور صاف روی دیوار آویزان شوید، هر چه پارچه سبک تر باشد آویزان کردن آن آسان تر خواهد بود.

اما اجازه ندهید که شما را از برداشتن یک فرش با الیاف طبیعی یا جوت باز دارد و فضای خود را با آن زیباتر کنید! تعدادی از گزینه‌های نساجی که ما شاهد آن بوده‌ایم عبارتند از، یک تکه پارچه‌ای انفرادی، مجموعه‌ای هندسی از اشکال و اندازه‌های مختلف، و همچنین آویزان کردن چند پارچه با طرح‌های مختلف به قلاب‌ها برای ایجاد حالتی آویزان کت.

اکنون که به روش‌های جدید و ارزان‌قیمت مجهز شده‌اید که می‌توانید خانه‌تان را به‌طرز شیک تازه کنید، تنها کاری که باید انجام دهید این است که نگاهی به کمد خود بیندازید و چند چیز را دوباره مرتب کنید! امیدواریم به شما انگیزه داده باشیم تا با آنچه که دارید خلاق شوید.

می دانم که هر خانه حداقل یک یا دو سطح دارد که التماس می کنند که سبک شود. خواه این قسمت‌ها قفسه‌های خالی باشند، مانتل‌های خالی از شخصیت و علاقه بصری، یا کنسول‌های ورودی پر از شلوغی، ما معتقدیم که این نکات طراحی خانه مطمئناً به شما کمک می‌کند لوازم مورد علاقه‌تان را در خانه‌تان سازماندهی و مرتب کنید.

استفاده از سینی، مانند روی میز قهوه‌خوری یا میز کنسول، روشی عالی برای افزودن ابعاد دیگری به سطح صاف و همچنین فراهم کردن مکانی برای قرار دادن اقلام گروه‌بندی‌شده است که در غیر این صورت ممکن است نامنظم به نظر برسند.

حتما اقلام با ارتفاع های مختلف و بافت های مختلف را گروه بندی کنید. افزودن یک عنصر ارگانیک به سینی خود، مانند یک گیاه کوچک، می تواند زندگی و رنگ را به گروه شما ببخشد.