زنی تمام عمرش را لباس خواب عروس پوشید

پیژامه های عالی همیشه یک لوکس قبل از خواب بوده اند. اما در این دوران همه‌گیری، با گذراندن زندگی بیشتر در خانه، یک مجموعه راحت و خوش‌ساخت در هر زمانی از روز کاملاً ترمیم‌کننده است.

کار کردن از خانه با لباس خواب عروس ممکن است مانند یک رویا به نظر برسد، اما آیا واقعا بهترین رویکرد در مورد بهره وری و سلامت روان ما است؟ ما از یک متخصص خواستیم تا روانشناسی لباس پوشیدن را توضیح دهد.

پس با خود یا کسی که دوستش دارید رفتار کنید. از سال 2018، ما 32 ست و شلوار پیژامه مردانه و زنانه را در هر اندازه‌ای که می‌توانیم پیدا کنیم، آزمایش کرده‌ایم. ما بیش از یک ماه را صرف خوابیدن و ساعت‌های بی‌شماری در آن‌ها کرده‌ایم.

و برای ارتقای روزهای PJ شما، هشت سبک را پیدا کرده‌ایم که به دلیل راحتی و کیفیتشان متمایز هستند. انتخاب‌های ما شامل شلوار گرمکن برای همه، ست‌های فلانل زنانه و شلوار فلانل مردانه، شلوارهای بلند با چاپ زیبا، ست‌های مقرون‌به‌صرفه در استایل‌های خانوادگی مناسب برای تعطیلات، شلوار سالن زنانه با سایزبندی واقعی، لباس خواب ابریشمی لوکس زنانه، و یک ست کلاسیک زنانه لوله‌دار است.

بیشتر (اما نه همه) در سایزبندی گسترده موجود هستند، و بخش Good Other ما شامل چندین گزینه برای انواع بدن و بودجه های مختلف است.

و این بدان معناست که بسیاری از ما تازه شروع به ایجاد روال کار از خانه کرده‌ایم. اگر قبلا هرگز این کار را انجام نداده اید، کار از خانه می تواند یک مفهوم نسبتا جدید به نظر برسد.

پوشیدن لباس خواب در تمام طول روز (و قرار دادن یک جامپر برای تماس های کنفرانسی). اما آیا این واقعاً برنامه عمل درستی است؟ مطمئناً، ماندن در PJs خود برای یک یا دو روز در حالی که از خانه کار می‌کنید، احتمالاً خوب است.

اما زمانی که با چشم‌انداز کار در خانه برای حداقل چند ماه مواجه می‌شویم، فرار از مسئولیت لباس پوشیدن در واقع می‌تواند تأثیر منفی بر روی افراد بگذارد. بهره وری، الگوهای خواب و شاید مهمتر از همه، سلامت روان ما.