درب ضد سرقت شیشه ای در موزه های اروپا قابل مشاهده است

درب ضد سرقت شیشه ای که سهولت ورود و خروج به ساختمان‌ها، حفظ حریم خصوصی و امنیت را در زندگی روزمره فراهم می‌کنند، راه‌حل‌هایی شیک و زیبا به فضاها ارائه می‌دهند. درب های ضد سرقت شیشه ایاتوماتیک نیز به غیر از درب های ضد سرقت شیشه ایکلاسیک که هیچ وسیله الکترونیکی حمل نمی کنند، موجود است.

درب های ضد سرقت شیشه ایرا می توان به راحتی در هر قسمت دلخواه اجرا کرد. این یک ویژگی شیک و مفید به مناطقی مانند خانه، محل کار، اداره، رستوران، کافه اضافه می کند. درب ضد سرقت شیشه ایبسیار مفید است زیرا از هر دو طرف به داخل و خارج باز می شود.

سیستم بالکن شیشه ای کشویی آستانه را می توان در بالکن های خانه و همچنین در محل کار ترجیح داد. در سیستم از شیشه 8 میلی متری استفاده شده است. ارتفاع سیستم تا 2500 – 3000 میلی متر در فضای باز و تا 3000 – 3500 میلی متر در داخل خانه به راحتی قابل استفاده است.

می توان از هر تعداد بال استفاده کرد. دستگاه کشش در سیستم پوشش مخصوص روی شیشه ها، لیوان ها را به یکدیگر متصل می کند و امکان حرکت با هم را فراهم می کند. دارای یک سیستم ریلی پنج شاخه در بالا و پایین است.

وقتی لیوان ها جمع می شوند، پنج در پنج جمع می شوند. امکان جمع آوری هر کجا که بخواهید وجود دارد. از واشرهای فلزی و فتیله های 1200 میلی متری بین شیشه ها استفاده شده است. با سیستم خود تراز ناشی از ویژگی چرخ سیستم بهتر حرکت می کند.

سیستم لعاب آستانه را نه تنها می توان برای بالکن های بیضی استفاده کرد، بلکه می تواند به راحتی در تمام قسمت های باقی مانده اعمال شود. تنها تفاوتی که با سیستم شیشه کشویی با آستانه بالکن شیشه ای کشویی دارد این است که در قسمت پایین یک تراشه برای هدایت چرخ های پایینی روی پنجره ها با ارتفاع تنها 6 میلی متر وجود دارد.

ذوزنقه های ناشی از شیب کناره های سقف با نازک کاری آلومینیومی مثلثی پوشیده شده و با سیستم شیشه تاشو ناحیه ای صاف ایجاد می شود. روی سقف هایی که با سیستم شیشه تاشو بسته شده اند، دید از بین نمی رود.

این با قانون منطقه بندی مطابقت دارد، فضای نشیمن بزرگی را به شما ارائه می دهد که می توان از آن برای 4 فصل بدون خراب شدن نمای بیرونی ساختمان استفاده کرد. باران، باد، ضد گرد و غبار.