درب ضد سرقت سفید از ورود هوای آلوده به داخل خانه جلوگیری می کند

متاسفانه بسیاری از تولیدکنندگان درب ضد سرقت سفید استانداردها و اصول لازم در ساخت درب های ضد سرقت را رعایت نمی کنند که این امر باعث کاهش طول عمر قطعات این درب ها می شود و امنیت کافی را به همراه ندارد اما نگران نباشید که همه مشکلات قابل حل است و با تعویض قفل درب ضد سرقت معیوب با اصل می توانید امنیت آن را افزایش دهید.

مهمترین قسمت درب ضد سرقت قفل آن است که باعث ایمن و متناسب با ساختاری که دارد از نفوذ سارقان و بیگانگان به داخل آپارتمان جلوگیری می کند. قفل این درب ها بعد از مدتی خراب می شود و مشکلاتی را به وجود می آورد که نیاز به تعمیرکار ماهر برای تعویض قفل ضد سرقت دارد و می تواند قفل کاله را با قفل غیرفعال تعویض کند.

قفل ضد سرقت کاله بهترین قفل موجود در بازار می باشد که تمامی استانداردهای لازم را دارد و در ترکیه تولید و وارد می شود. مهم ترین قسمت قفل این درب ها مغزی است که برای تعویض قفل مغزی باید قسمت هایی مانند دستبند شب و کاسه روزت را باز کرده و پک ها را از آن جدا کرد.

آمار نشان می دهد که شکستن پنجره بسیار کمتر از متجاوزانی است که از در وارد می شوند. درهای متوسط برای مقاومت در برابر حملات بی رحمانه یا به اندازه کافی پیچیده برای خنثی کردن سارقان ساخته نشده اند.

با این حال، وقتی به یک درب صفحه امنیتی نگاه می‌کنید، می‌دانید که همه چیزهایی را که برای آن هزینه کرده‌اید و بیشتر دریافت می‌کنید. سرمایه گذاری روی این گزینه امنیتی به شما این امکان را می دهد که شب ها آرام بخوابید و بدانید که خانواده شما امن تر هستند.

قفل های بدون کلید نیز موجود است که نیاز به کلید را از بین می برد. یک قفل بدون کلید می‌تواند از یک کد عددی برای ورود استفاده کند که می‌تواند هر چند وقت یکبار تغییر کند. قفل اثر انگشت نیز گزینه ای است که از اثر انگشت شخص به عنوان کلید استفاده می کند.