دختری با سنگ قیمتی کوارتز به آرزوهایش رسید

همانطور که از نام آن پیداست از مواد معدنی کریستالی تشکیل شده است. از گذشته به عنوان نماد قدرت و قدرت در معنای متافیزیکی پذیرفته شده است. سنگ قیمتی کوارتز که به عنوان یک نام عمومی استفاده می شود دارای انواع مختلفی است.

امروزه در بسیاری از زمینه ها از صنعت گرفته تا طب جایگزین استفاده می شود. به دلیل انرژی که از خود ساطع می کند در دنیای جواهرات استفاده زیادی می شود. افرادی که از گردنبند سنگ کوارتز استفاده می کنند به دلیل خواص فیزیکی و شیمیایی برای سلامت روان خود بسیار مفید هستند.

همچنین اغلب در تمرینات مدیتیشن استفاده می شود. انواع سنگ کوارتز کوارتز به دو گروه “کریستالی درشت” و “کریپتوکریستالی” تقسیم می شود. این گروه ها در درون خود به انواع تقسیم می شوند. انواع کوارتز کریستالی درشت: کوارتز شیر (سفید)، آمیتیست (بنفش)، کوارتز آبی، کوارتز صورتی، در حالی که انواع کوارتز میکروکریستالی، کلسدونی (کلسدونی)، عقیق، اونیکس، عقیق، رسوب، سارد تریپلی، کارنلیان، آنزیو چری پلاسماپراس، جاسپ، سنگ چخماق، چرت، نواکولیت نامیده می شوند.

خواص سنگ رز کوارتز رنگ سنگ کوارتز صورتی که در زمان های قدیم به عنوان مهر استفاده می شد، از صورتی کم رنگ تا قرمز رز متغیر است. رز کوارتز که به سنگ عشق نیز معروف است بیشتر در گردنبندهای نقره زنانه استفاده می شود. برای درمان بیماری ها و افزایش مقاومت شناخته شده است.

خواص کوارتز دودی این نوع کوارتز که شفاف و کریستالی است به رنگ قهوه ای یا نزدیک به خاکستری است. کوارتز دودی که به عنوان یک سنگ بسیار گرانبها دیده می شود، بیشتر در تشبیهات در دنیای لوازم جانبی دیده می شود. ذخایر کوارتز دودی در منطقه Koçarlı و Karacasu در آیدین در ترکیه وجود دارد.

کوارتز به دلیل ویژگی تبلور در بخش اپتیک و شیشه است. به دلیل سختی، یک ماده معدنی مهم است که در مواد ساینده مانند کاغذ سنباده استفاده می شود. به دلیل مقاومت در برابر تغییرات ناگهانی دمایی، یک ماده اولیه مورد تقاضا برای محصولاتی است که می خواهند چنین ویژگی را به دست آورند. به عنوان ماده اولیه اسکلتی در چینی استفاده می شود.