با پوشیدن حوله پالتویی زرین تاژ خود را از ویروس کرونا دور نگه دارید

داشتن حوله پالتویی زرین تاژ حمام درجه یک می تواند تفاوت زیادی در تجربه دوش گرفتن روزانه شما ایجاد کند. حوله پالتویی شما باید در برابر پوست شما نرم شود و به سرعت شما را خشک کند و در عین حال در طول زمان ماندگاری خود را حفظ کند به خصوص به این دلیل که پس از شستشوی مکرر زبری نکند.

همچنین به استفاده از آن کمک می کند که برای جلوگیری از کپک زدن سریع خشک شود و اندازه قابل توجهی داشته باشد بنابراین شما را خوب و گرم نگه می دارد. دانشمندان الیاف در آزمایشگاه منسوجات موسسه Good Housekeeping بیش از 80 سبک حوله را در سال های اخیر ارزیابی کرده اند.

ما آنها را از نظر کیفیت هایی مانند جذب، زمان خشک شدن، قابلیت شستشو، استحکام پارچه و موارد دیگر با استفاده از تجهیزات آزمایشگاهی آزمایش می کنیم. سپس ده‌ها آزمایش‌کننده مصرف‌کننده داریم که از آنها در خانه استفاده می‌کنند و در مورد تجربیات خود از جمله نرمی بازخورد به اشتراک می‌گذارند. در مجموع، ما بیش از 10000 نقطه داده را قبل از ارائه توصیه‌های خود بررسی کرده‌ایم.

این حوله نه تنها از پنبه مجلل ترکیه ساخته شده است که توسط استاندارد جهانی نساجی ارگانیک (GOTS) گواهی ارگانیک را دریافت کرده است، بلکه بالاترین امتیاز کلی را در آزمایشات ما به دست آورده و به دلیل نرم و فوق العاده جاذب بودن متمایز است.

در واقع، در ارزیابی‌های ما رتبه‌های جذب عالی را به دست آورد، و تمام مایعات را بدون تخلیه مایع جذب کرد. آزمایش‌کنندگان ما به اتفاق آرا به آن نمره‌های بالایی دادند و از آن به عنوان «راحت»، «خیلی کرکی» و «حوله ایده‌آل» یاد کردند.

الیاف بریده شده یا بریده شده ممکن است نرم به نظر برسند، اما به اندازه کافی رطوبت را جذب نمی کنند. مرحله 5 به دنبال یک توده محکم بسته بندی شده باشید. هرچه حلقه ها متراکم تر باشند، حوله سفید جذب بیشتری خواهد داشت.

در یک حوله باکیفیت، نباید بتوانید پایه حوله سفید را از میان شمع ببینید. مرحله 6 لبه های حوله سفید را بررسی کنید. لبه ها باید دوبار چرخانده شده و دو دوخته شوند تا تقویت مناسبی ایجاد شود. این کار از ساییدگی حوله سفید جلوگیری می کند و عمر طولانی تری دارد.