با ورق گالوانیزه رنگی دست دوم عطر خوشبو درست کنید

از آنجایی که ورق گالوانیزه رنگی دست دوم از پیش رنگ شده باید دارای روکش آلومینیوم-روی باشند و قبل از پوشش با رنگ با کیفیت بالا با اصلاح کننده سطح و پرایمر مخصوص اعمال شوند، بسیار مقاوم در برابر زنگ زدگی و خوردگی هستند و چسبندگی عالی بین رنگ و فلز دارند.

 ورق های فلزی از پیش رنگ شده دارای رنگ های رنگارنگ روشن هستند و می توان از آنها برای تزئین خانه ها به روش هایی استفاده کرد که هرگز فکرش را نمی کردید. آنها همچنین عمر طولانی تری دارند و در مقایسه با ورق های فلزی رنگ نشده سخت تر و بادوام تر هستند.

TIS یا علامت استانداردهای صنعتی به شما اطمینان می دهد که هر ورق فلزی دارای گواهینامه استاندارد است. برای صاحبان خانه ضروری است که علامت را قبل از خرید شناسایی کنند زیرا اگر یک ورق فلزی بدون علامت TIS خریداری کنید، ممکن است در معرض خطر داشتن سقف یا دیواری با کیفیت پایین با استحکام ضعیف و دوام کم باشید. 

علامت TIS به شما اطمینان می دهد که هر ورق فلزی برای داشتن ضخامت دقیق همانطور که در مشخصات ذکر شده است بررسی شده است. همچنین از نظر ضربه و چسبندگی رنگ برای اطمینان از کیفیت، استحکام، دوام و عمر طولانی و همچنین جلوگیری از کنده شدن، محو شدن و خراشیدن رنگ آزمایش می شوند.

ورق های فلزی BlueScope Zacs یک انتخاب عالی برای پروژه های سقف هستند زیرا اولین ورق های فلزی دارای گواهی TIS در تایلند هستند. می توانید مطمئن باشید که ورق های فلزی BlueScope Zacs استحکام، دوام و ایمنی را ارائه می دهند.

 آنها از مواد با کیفیت بالا با فناوری بازتابنده حرارت تولید می شوند که تضمین می کند گرما را از بین ببرد و از محو شدن و نشتی جلوگیری کند. مهمتر از همه، BlueScope Zacs اولین برندی است که TIS 2753-2016 (ورق فلزی از پیش رنگ شده) را دریافت کرده است. اگر به دنبال یک سقف ورق فلزی با رنگ روشن و با کیفیت هستید، BlueScope Zacs انتخاب شماست.

امیدواریم در این مرحله مشخص باشد که اگر قصد دارید سقف خود را تعویض کنید یا خانه ای می سازید و جدا از رنگ آن، سقف ورق فلزی زیبا، مستحکم، بادوام و با عمر طولانی را برای سبک خانه خود می خواهید، باید سایر ویژگی ها، از جمله ضخامت و مواد پوشش را به دقت بررسی کنید. علاوه بر این، شما باید ورق های فلزی با علامت TIS را انتخاب کنید تا مطمئن شوید که کیفیت خوبی دارند و ارزش هر باتی که خرج می کنید دارند.