با استفاده از فریم عینک زنیت دید خود را قوی کنید

فریم عینک زنیت وظیفه اصلی نگه داشتن لنزها در جای خود و ثابت ماندن روی سر کاربر را دارد. بخش جلویی قاب شامل لبه هایی است که هر لنز را احاطه کرده و نگه می دارند. یک قطعه پل، هر دو لنز را به یکدیگر متصل می کند، و قطعات انتهایی در هر بخش بیرونی رینگ ها اجازه می دهد تا قسمت جلویی قاب به بازوها یا شقیقه ها با لولا متصل شود.

شقیقه‌های فریم عینک را می‌توان در طول‌های مختلف ساخت و دارای یک نوک زاویه‌دار برای جلوگیری از افتادن آن‌ها است. انواع مختلفی از مواد برای ساخت فریم عینک های طبی استفاده می شود که از نظر دوام، انعطاف پذیری و مقرون به صرفه بودن متفاوت است.

در حالی که اغلب از فلزات و پلاستیک ها برای قاب فریم عینک استفاده می شود، برخی از مواد کمتر رایج مانند چوب وجود دارد که ممکن است مورد استفاده قرار گیرد. مواد پلاستیکی بادوام و سبک وزن که اغلب برای فریم عینک های ایمنی یا قاب های ورزشی استفاده می شود.

فلز محبوبی است که به دلیل حداقل وزن و خواص ضد خوردگی استفاده می شود. یک جایگزین گران‌تر برای آلومینیوم، شیشه‌های تیتانیوم نیز سبک وزن، مقاوم در برابر خوردگی و فوق‌العاده انعطاف‌پذیر هستند. این شیشه ها از ترکیب فلزات از جمله منگنز، کروم و نیکل ساخته شده اند.

آنها یک گزینه مقرون به صرفه برای قاب های فلزی هستند در حالی که بادوام و سبک هستند. با این حال، برخی افراد به نیکل یا کرومات ها حساسیت دارند. ساخته شده از ترکیبی از تیتانیوم و نیکل، قاب‌های فلکسون انعطاف‌پذیری فوق‌العاده‌ای دارند و این توانایی را دارند که شکل خود را هنگام خم شدن حفظ کنند.

لیوان های استات مقرون به صرفه و قابل تنظیم از پلاستیک گیاهی و ضد حساسیت ساخته شده اند. این ماده را می توان تقریباً در هر ترکیب رنگی با سطوح مختلف شفافیت و پرداخت ساخت.