با استفاده از آب و شمع کاغذ روغنی a4 تولید کنید

هم کاغذ روغنی a4 و هم کاغذ مومی برای افرادی که عاشق آشپزی و پختن غذا هستند، ضروری است. با این حال، علیرغم ظاهر کاملا مشابه، تفاوت مشخصی بین این دو وجود دارد. یکی از آن ها در فر ایمن است و می توان از آن برای پوشاندن ورقه های کوکی و قالب های کیک استفاده کرد، در حالی که دیگری برای باز کردن خمیر و بسته بندی باقی مانده ها مفید است.

هنگامی که گرما در میان نیست، کاغذ پوستی و مومی را می توان به جای هم استفاده کرد، اما یک عامل کلیدی وجود دارد که کاغذها را در هنگام استفاده از آنها در فر از هم متمایز می کند.

کاغذ پوستی یک کاغذ غیر سمی، مقاوم در برابر چربی و رطوبت است که مخصوص استفاده در فر است و می تواند تا دمای 450 درجه فارنهایت را تحمل کند. کاغذ روغنی بسیار متنوع است و می‌توان از آن برای همه چیز استفاده کرد، از پوشش ورقه‌های پخت گرفته تا بسته‌بندی ماهی، و سایر غذاهایی که به صورت پاپیلوت پخته می‌شوند. در مواردی که به دنبال کاغذ مومی هستید، کاغذ پوستی نیز کافی است.

علیرغم تطبیق پذیری آن، معمولاً در مواردی استفاده می شود که حرارت بالا ضروری است، زیرا ساختار سیلیکونی آن از ذوب شدن آن در فر و روی اجاق گاز جلوگیری می کند. از آن برای پوشاندن قالب های کیک و ورقه های پخت، به عنوان یک درب نرم برای کاهش آهسته سس ها، و به عنوان آستری برای پوسته کیک پخت کور استفاده کنید.

از سوی دیگر، کاغذ مومی برای پخت و پز یا کارهای مربوط به پخت و پز استفاده می شود که شامل گرما نمی شود. ولش می گوید: «کاغذ مومی بیشتر شبیه کاغذ کاردستی برای آشپزخانه شماست. همچنین نچسب است، اما گرما را تحمل نمی کند. از آنجایی که کاغذ مومی دارای پوشش نازکی از موم در دو طرف است، می تواند در دمای بالا ذوب شود و آتش بگیرد.