انجیر گرمسار قابلیت کاهش وزن در 20 رو را دارد

میوه انجیر گرمسار را با دانه های آن می خورند. پوست میوه خوراکی است و نیازی به پوست کندن ندارد. قبل از استفاده، انجیر تازه را کاملاً زیر آب جاری بشویید. میوه های خشک را نیز باید شسته و در آب خیس کنید. این روش به شما اجازه می دهد تا میوه های خشک را نرم تر کنید.

از انجیر تازه در تهیه غذاهای مختلف استفاده می شود. از آنها می توانید کمپوت، مربا و کنسرو درست کنید. انجیر خشک با سایر میوه های خشک و آجیل ترکیب می شود. در این شکل میوه های آن می توانند به یک میان وعده سالم و مغذی تبدیل شوند که می توانید در جاده یا پیک نیک با خود ببرید.

انجیر علیرغم اینکه هزاران سال است که شناخته شده است، جزو محبوب ترین میوه ها در کشور ما نیست. از آنجایی که انجیر گیاهی گرما دوست است، تنها در چند منطقه جنوبی رشد می کند.

میوه های گلابی شکل سبز روشن یا بنفش تیره بسیار لطیف هستند و نیاز به حمل و نقل دقیق دارند و همچنین برای مدت بسیار کوتاهی نگهداری می شوند. بنابراین یافتن انجیر تازه در قفسه فروشگاه ها تقریبا غیرممکن است. اما به شکل میوه خشک خیلی ها آن را می شناسند.

همیشه مشخص نیست که انجیر میوه است یا توت. از یک طرف، میوه ها روی درخت رشد می کنند، در نیمه دوم تابستان می رسند و به نظر می رسد با میوه ها مرتبط باشند.

اما اغلب به انجیر توت نیز می گویند، زیرا میوه های میوه از یک گل و میوه های انجیر از گل آذین و دانه های زیادی دارد. بنابراین از نظر گیاه شناسی به سادگی به آن ficus Karika می گویند که از خانواده توت است. دانشمندان بیش از هزار نوع انجیر را شناسایی کردند.

انجیر آنقدر نام دارد که می تواند جاسوس باشد: انجیر – به قولی در منطقه مدیترانه، درخت انجیر، انجیر – زیرا از آن شراب، انجیر، توت جنگجو درست می شود.

این درخت، که آب و هوای نیمه گرمسیری راحت را ترجیح می دهد، از قرن سیزدهم قبل از میلاد شناخته شده است و یکی از کهن ترین درختان روی زمین، شاید حتی اولین درخت میوه محسوب می شود. در اصل از Kariya – محلی در آسیای صغیر، درخت از آنجا به کشورهای مدیترانه گسترش یافت.