انجیر خشک تبریز از گرفتگی های عضلانی جلوگیری می کند

اغلب اوقات، هنگام خشک شدن، بسیاری از میوه ها خواص مفید خود را از دست می دهند. اما در مورد انجیر خشک تبریز اینطور نیست. ارزش غذایی توت پس از خشک شدن آن افزایش می یابد، بیهوده نبود که سربازان آن را در طول لشکرکشی های اسکندر مقدونی خوردند. بله، و نگهداری توت انجیر تازه سخت است، بنابراین بهتر است آنها را خشک کنید. می توانید یک سال کامل تا برداشت جدید از میوه های خشک لذت ببرید.

در میوه های خشک درخت انجیر یا همان انجیر ویتامین های زیادی حفظ می شود. میوه ها به ویژه سرشار از ویتامین A، اسید فولیک هستند، ویتامین E کمی دارند. از مواد معدنی موجود در انجیر، منیزیم، آهن، فسفر کافی است و پتاسیم تقریباً به اندازه آجیل است. توت های شراب به دلیل محتوای بالای آنها حدود 70 درصد گلوکز، ساکارز ارزش دارند. پکتین در ترکیب انجیر ارزش غذایی نهال را افزایش می دهد، قادر به عادی سازی متابولیسم است.

خوردن چند عدد توت انجیر به حفظ تعادل عناصر شیمیایی در طول روزهای بحرانی کمک می کند. از آنجایی که آنها حاوی کومارین هستند، خون رقیق می شود و وضعیت زن را راحت تر می کند.

کم خونی یکی از بیماری های شایع زنان در دوران بارداری است. استفاده از انجیر خشک است که باعث بهبود ترکیب خون می شود.
خواص توت شراب شامل تحریک فرآیند شیردهی است، بنابراین، در طول دوره تغذیه، آنها دو یا سه قطعه در روز می خورند. اشتیاق بیش از حد می تواند بر سیستم گوارشی کودک تأثیر منفی بگذارد.

برای کسانی که از افزایش وزن رنج می برند، توت شراب بهترین دستیار در کاهش وزن خواهد بود. گنجاندن انجیر در رژیم غذایی به شما این امکان را می دهد که به سرعت کافی دریافت کنید، به حذف شیرینی ها و شیرینی ها از منو کمک می کند. توت های انجیر می توانند به راحتی در هنگام میان وعده جایگزین آن شوند.