از فواید مختلف گندم برای پوست خود مطلع شوید

اعتقاد بر این است که گندم کامل منبع عالی فیبر است، اما علاوه بر این، غنی از ویتامین‌ها و مواد معدنی ضروری مانند روی، سلنیوم، منگنز است.

 

مراقبت از پوست چیزی است که قبل از اینکه چیزی را پیدا کنید که مناسب نوع شما باشد، باید در مورد آن تحقیق زیادی کنید. و در قرنطینه، این دقیقاً همان کاری است که مردم انجام می‌دهند به دنبال راه‌های آسان برای حفظ سلامتی فوق‌العاده و درخشندگی طبیعی پوست خود در غیاب سالن‌ها. حالا اگر بخواهیم به شما بگوییم که آرد آتا یا گندمی که برای تهیه روتیس استفاده می‌کنید، می‌تواند پوست شما را زیبا جلوه دهد، برخی از شما شوکه می‌شوید. اما، درست است. ما را باور نمی کنید؟ بخوانید و خودتان متوجه شوید که به همین علت صادرات آرد به عراق رونق زیادی یافته است.

 

اعتقاد بر این است که گندم کامل منبع عالی فیبر است، اما علاوه بر این، غنی از ویتامین‌ها و مواد معدنی ضروری مانند روی، سلنیوم، منگنز است. درست مانند آرد حبوبات یا آرد گرمی که افراد مانند بسته‌بندی روی صورت استفاده می‌کنند، آتا نیز می‌تواند برای مبارزه با مشکلات پوستی چرب، سموم، برنزه شدن، مشکلات آکنه و لکه‌های تیره استفاده شود. شناخته شده است که بافت پوست را بهبود می بخشد و آن را سفت تر می کند. حتما باید آن را برای روتین مراقبت از پوست خود در نظر بگیرید.

 

آرد

ساده ترین کاری که می توانید انجام دهید این است صادرات آرد که آاتا و شیر را برای مبارزه با پوست بیش از حد چرب مخلوط کنید. از هرکدام دو قاشق غذاخوری آتا و شیر بردارید و خوب مخلوط کنید تا به صورت خمیری درآید که می‌توانید از آن به عنوان پک صورت استفاده کنید. سپس آن را روی صورت و ناحیه گردن نیز بمالید و 15 تا 20 دقیقه نگه دارید تا خشک شود. سپس، می توانید آن را با آب بشویید و تفاوت را ببینید و احساس کنید. آسان است، درست است؟

 

برای رفع خستگی پوست می توانید مقداری گلاب نیز به خمیر فوق الذکر اضافه کنید. ساعت های طولانی کار و خیره شدن شدید به صفحه نمایش کامپیوتر، مطمئناً سلامت پوست شما را تحت تأثیر قرار می دهد. گلاب برای ایجاد احساس طراوت در پوست شناخته شده است. کافی است مقداری گلاب به کیسه صورت شیر ​​و آاتا اضافه کنید تا خمیری صاف به دست آید که می توانید آن را روی صورت و گردن بمالید. می تواند صورت را تمیز کرده و برنزه را نیز از بین ببرد.

پوست تابستانی نیز نیاز به آبرسانی دارد. افرادی که زیاد عرق می کنند، تمایل دارند خود را در اتاقی با تهویه مطبوع خنک کنند. این می تواند اجزای ضروری پوست را از بین ببرد و در نتیجه بر سلامت آن تأثیر بگذارد. بنابراین، تنها کاری که باید انجام دهید این است که از هر کدام دو قاشق غذاخوری آتا و کشک و یک قاشق چایخوری عسل استفاده کنید. همه را با هم مخلوط کنید تا به صورت خمیر درآید و سپس به آرامی روی پوست و گردن بمالید. این به ویژه به کسانی که از مشکلات آکنه رنج می برند کمک می کند. بعد از 20 دقیقه آن را با آب سرد بشویید و هر روز این کار را انجام دهید.