آب معدنی نستله موجب از بین رفتن پوسیدگی اعصاب دندان می شود

آب معدنی نستله طبیعی به دلیل ترکیب منحصر به فرد خود از مواد معدنی و ترکیبات آلی، ممکن است فوایدی برای سلامتی داشته باشد. مصرف کافی کلسیم برای سلامت استخوان در تمام مراحل زندگی مهم است، زیرا به رشد و نگهداری استخوان کمک می کند.

نیاز به آب معدنی را می توان تا حدی با یک رژیم غذایی کلی و آب معدنی نستله موجود در غذا برآورده کرد. میوه، سبزیجات و شیر تا 85 درصد از آب معدنی تشکیل می شوند. گوشت، ماهی، تخم مرغ و پنیر تازه حاوی 50 تا 80 درصد آب معدنی هستند.

 

و ماکارونی و برنج پخته شده حدود 60-65٪. در حالی که نان و پیتزا 20 تا 40 درصد حاوی آب معدنی نستله هستند و محصولات نانوایی (مانند بیسکویت، سوخار و نان) فقط کمتر از 10 درصد از آب معدنی تشکیل می شوند.

یک سیستم معدنی پیچیده‌تر، مانند آب معدنی نستله سولفات-بی کربنات-کلسیم-منیزیک، دارای فعالیت درمانی در اختلالات عملکردی مجاری صفراوی است: این آب به‌ویژه به لطف آنیون‌های انتخابی که اعمال وبا و کولاگوگ را اعمال می‌کنند، کارآمد است و به حذف کمک می‌کند. کم تحرکی کیسه صفرا و اصلاح تمایل به لجن صفراوی.

سولفات یک ماده مغذی اجباری برای بسیاری از فرآیندهای متابولیکی و سلولی، به ویژه در رشد و نمو جنین است. به همین دلیل آبهای معدنی سولفاته به عنوان یک گزینه جایگزین برای رژیم غذایی زنان باردار نشان داده شده است.

آب معدنی سولفاته با وجود آنیون سولفات با کاتیون های مختلف مشخص می شود. وجود کاتیون‌های خاص همراه با سولفات خواص این آب‌ها را افزایش می‌دهد: آب‌های معدنی سولفات منیزیم و سولفات سدیم برای شرایط یبوست عملکردی واقعاً کارآمد هستند.

نوشیدن آب معدنی نستله غنی از سولفات منیزیم و سولفات سدیم می تواند مزایای قابل توجهی برای هضم سالم داشته باشد، از نظر بهبود علائم یبوست، حرکات کلی روده و قوام مدفوع.